Manden bag Bibiworld

Bibiworld er en virksomhed der sælger babyudstyr og som bygger på tryghed, kvalitet og design. Manden bag Bibiworld hedder Johni Olsen, han er familiefar og har en 3-årig datter.

 

”Jeg startede selv med at bruge La Millou’s produkter til min egen datter, de er vores hovedleverandør. La Millou har en gennemført politik om at deres produkter skal være 100 % trygge. Som eksempel kan nævnes at de nåle som virksomhedens produkter er syet med, testes for afgivelse af metal. La Millou bruger kun nåle der ikke afgiver metal til deres produkter”.

 

Ved siden af Bibiworld arbejder Johni som kok. Han har tidligere haft sin egen gourmet restaurant og han har også boet i Polen og haft et diskotek der. Det var her han første gang hørte om La Millou.

 

”La Millou er ikke så kendt i Danmark men det er blandt de største virksomheder inden for kvalitets babyting i Polen. Du kan få det næsten alle steder. De er også ret store i Asien, England og USA, men ikke så meget på det danske marked og det syntes jeg var ret ærgerligt da deres produkter er så gode og sikre. Jeg fik min datter i 2013 og vi brugte La Millou’s produkter rigtig meget. I 2015 startede jeg Bibiworld op og vi er blandt de eneste der sælger produkterne på det danske marked”.

 

Bibiworld sælger babytekstil og møbler m.m. men idémanden har planer om at Bibiworld skal være langt mere end det.

 

”Ud over at være en babybutik så skal Bibiworld være en hjælp til gravide og nybagte forældre. Vi kommer jævnligt med gode guides, artikler og god viden og samtidig opfordrer vi også vores følgere til at hjælpe hinanden og dele deres egen viden. Der sidder helt sikkert mange blandt vores kunder og følgere som selv har rigtig meget at byde ind med. Der er trods alt meget nyt at forholde sig til når man bliver forældre”.

 

Siden virksomheden blev skudt rigtig i gang i januar er det kun gået fremad.

 

”Vi har for lidt over 1½ måned siden rundet 500 følgere på Facebook og der kommer hele tiden flere til. Det er klart at grundlaget for en forretning som Bibiworld er at kunderne får kendskab til at vi eksisterer og får tillid til os som forretning. Det er jo trods alt ens kæreste eje som er i centrum når man køber vores varer”.

 

Selvom Bibiworld er kommet godt fra start så har Johni ikke tænkt sig at stoppe ved det.

 

”Bibiworld skal være en af de store spillere på det danske marked inden for kvalitets babyprodukter. Vi vil være det trygge og sikre valg. Vores produkter er gode, sunde og har et lækkert design. Der vil på sigt komme flere leverandører til men vi går ikke på kompromis med vores leverandører. Alle vores produkter skal være garanteret sunde og trygge for vores kunder.

Vi udvider hele tiden vores sortiment og på sigt vil vi gerne kunne tilbyde varer på tværs af alle varegrupper inden for barn/baby/graviditet. På nuværende tidspunkt har vi møbler, dyner og tæpper, ammepuder, bamser og sengetøj, men på sigt er det planen at vi også skal have baby-/børnetøj i samme gode kvalitet som vores nuværende produkter. På et tidspunkt kommer vi også til at have en fysisk butik, men indtil videre vil vi være tilstede på messer og vi har også mulighed for at lave Homeparties så vores kundegruppe har mulig for at opleve vores kvalitet i virkeligheden”.

 SKREVET AF: KRISTIAN OSBÆCK